Mobilnost učenika u Graz (Austrija)
Autor: Irena Bando, 4. 5. 2024. 00:25
Učenici 3. b razreda Erasmus akreditirane OŠ Jagode Truhelke i 4 djelatnice škole (Irena Bando, Liana Mur, Anamarija Buzgo i Zvjezdana Faktor) od 11. do 18. travnja 2024. godine proveli su grupnu mobilnost učenika u Grazu u Austriji. Ova je mobilnost financirana sredstvima Europske Unije programa Erasmus+.
Škola domaćin bila je Volksschule Triester u Grazu, gdje je bio organizirani program za naše učenike s ciljem savladavanja novih modela učenja nastave na otvorenom, stjecanja životnih vještina- kreativnosti, kritičkog mišljenja, suradničkog i iskustvenog učenja, razvoja mentalnog zdravlja, osvještavanja važnosti čuvanja okoliša.
Padlet aktivnosti po danima:
[više]Sudjelovanje na međunarodnom TCA seminaru Civic participation and EU values
Autor: Irena Bando, 10. 4. 2024. 23:22
Od 3. do 5. travnja 2024., u Španjolskoj, Seville, je održana Aktivnost osposobljavanja i suradnje u okviru programa Erasmus+ programa – Civic participation and EU values, a putem natječaja Agencije za mobilnosti i programe Europske unije, djelatnica naše škole, Vedrana Čerina, izabrana je za sudjelovanje na ovom seminaru, za područje odgoja i općeg obrazovanja. Seminar, na kojem je sudjelovalo preko 150 obrazovnih djelatnika, Erasmus ambasadora, te predstavnika nacionalnih Agencija iz 20 europskih država, je organizirala španjolska nacionalna Agencija.
[više]Pripremni posjet u partnerskoj školi VS Triester (Graz, Austrija)
Autor: Irena Bando, 11. 3. 2024. 23:58
Seminar Seminar Traditional Arts and ICT Art Tools for Teaching your Subjects and Promoting Life Skills
Autor: Irena Bando, 16. 2. 2024. 23:38
Dvije sudionice Erasmus projekata u okviru Erasmus akreditacije OŠ Jagode Truhelke stručna suradnica knjižničarka Irena Bando i učiteljica informatike i matematike Anamarija Buzgo sudjelovale su na strukturiranom seminaru Traditional Arts and ICT Art Tools for Teaching your Subjects and Promoting Life Skills koji se održavao od 5 do 10. veljače 2024. godine u Amsterdamu u Nizozemskoj.
[više]Seminar u Firenci "Environmental Stewardship: How to Reconnect with nature"
Autor: Irena Bando, 4. 12. 2023. 11:43
Odlazak na seminar bio je s ciljem razvijanja kompetencija i podizanju svijesti o klimatskim promjenama i njihovim posljedicama, edukativnog boravka u prirodi, razvijanja ekološke svijesti, osposobljavanje za aktivnosti koje promiču održivi razvoj u školi. Također je cilj bio provedba nastave na otvorenom (outdoor learning), obogaćivanje komunikacijskih vještina, poboljšanje kompetencija stranog jezika i stjecanje šireg razumijevanja povijesti, kulture naroda zemlje domaćina te razvoj životnih vještina.
- Foto album
- Izvješće sa seminara 1 (Slađana Murković)
- Izvješće sa seminara 2 (Vesna Ovničević)
- Prezentacija seminara 1 (Vesna Ovničević)
- Prezentacija seminara 2 (Slađana Murković)
- Prezentacija predstavljanja sudionicima na seminaru
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 392649
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |